Header Ads Widget

Dhara bhauniku gehili {Odia Bedha Gapa}

Dhara bhauniku gehili {Odia Bedha Gapa}

Odia bedha gapa for child. Well known odisha famous banda bia kahani. Odia gali video padhantu ebam bp dekhantu. Aji apananka saha share karibi best odia bedha gapa. Odia bhai bhauni bedha katha. Banda bia story in odia most beautiful feelings ever. 

Dharama Bhauni Ru Bed Partner   Hii sanaga mane mu vibek. Mu sabudin odia jauna kahani padhe aji echha hela mo jibana ra kichhi sata ghatana share kariba paen apna manaka sahita. Mora ehi odia jauna samparka katha padhile apna manakara banda ru pani bahari jiba.

odia bedha gapa
{Odia Bedha Gapa}

Chala ntu ebe mo story ku jiba start kariba purba ru mo bisaya re kahi dauchhi. Mu 6ft toka banda 8″ Sahita mota. Mu gote jhio saha facebook re friend ship hela. Se bbsr re rahe se mote bhi karithila. Ame sabu din phone re katha heu.


Mu keonjhar re ruhe se kahila ki mu gote dina paen keonjhar jibi tuma sahita rahibi keonjhar bulibi mu b ta katha re raji heigali. Se assila setebela ku rati 10:30 hei sari thila mu taku bus stop ru nei room ku gali.

Read - Puruna premika saha sexkali

Ame dunhe fresh hei khaelu . Khae sari 5 mint katha helu se kahila ki ta munda bindhuchhi mu ta munda ku chipi deli au ta gala re kiss kali jemiti kiss karichhi se mote chapiki dharila mu au sambhali parilini au ta lip re kiss kariba start kari deli.


Duhen kissre matal heigalu

Se b mote sath dela. Dunhe kiss re matal hei gali. Mu au sambhali na pari tara 34size ra dudha ku chipi ba start kari deli se b mote full coprate kala. Ta deha ru gote pare gote dress, bra, panty, sabu kholi deli.

Also Read - Dharm bhauniku gehili

Tara deha sara kiss kari pakeili. Se sex re pura pagala heigala onn onn onn awaz kariba start karidela. Mu ta bia pakhare pahanchili ta nia dekhi mu pagala heigali. Bia re bahut kam bala  thila au chikana mu ta ku dekhi au rahi parilini munha lagei khaechali li jibha ku bia bhitare purei pelili. Ki taste ta bia ra.


Friends mu pura pagala heigali ta bia pae. Se b pagala hei mo munda ku ta bia re dabila. Ta pare mu mo banda ku ta bia re set kali au gote dhaka lageili hele mo banda pasilinahi. Puni thare set kali pelili.

odia bedha katha, odia banda bia gapa, odia bedha gapa, new odia banda bia bedha story katha etc


Taku kasta hela se mana kala. Bahut kasta re taku maneili. Se manigala ethara banda re au ta bia re tike tela lagei li au pelili banda adha pasigala. Se chileli la mote ta tharu alaga kariba ku chesta kala mu puni gote strock mari full banda ku ta bia re purei deli se ahuri jorse chileila mari gali immmmm umhhhhhhhha ohhhhhhhh


mu tike rahi gali au dhire dhire aga pachha kali se tike santa hela dhire dhire speed badheili ta ku maza lagila 20 mint gehila pare se pani 2 thara chhadi sarithila mora b bahari gala ta peta upare sabu birja chhadi deli.

Also Read- Didiku gehili bus vitare

Ta bia phati jae thila.bed sheet re blood hei jaethila. Taku kasta b hela se thik se chali b parunathila. Se 2 dina re ta ku 5 thara gehili. ta pata dina se bhubaneswar paleila. Tara mana nathila jiba paen. Ta pare ta gandi kemiti marili next story kahibi. Jaha ku mo banda darkar comment box re kuha.

Post a Comment

1 Comments

  1. Jo vi aunty yaa girls sex yaa frdship karna chate ho i am playboy raaz cl me 7008807578

    ReplyDelete